30 Mayıs 2013 Perşembe

Rimmel Coctail Colur Hawaiian Punch

Bahar aylarını geride bırakmak üzere olduğumuz şu günlerde, tırnaklarımda yazın bütün enerjisini görmek istedim ve bu güzel ojeyi sürdüm, Hawaiian Punch.
                                               
Coctail Colur serisi çok yeni bir seri değil, ben anca sürüp de gösterebildim:) Ojenin kıvamı beni çok şaşırttı, şişesine bakınca bakalım kaç katta opaklaşacak diye düşünürken ilk katta bile oldukça opak olduğunu fark ettim. Tırnaklarım kısa olsaydı 2. katı bile sürmezdim belki... Oejnin içindeki ışıltılar çok güzel, derin duruyorlar. Fırçası kalındı, çok kolay sürdüm.
                                  
Ojenin ışıltılarının güzelliğini fotoğraflarda yakalamak oldukça güç... Ama burada gördüğünüzden çok çok daha güzel durduğunu söylemeliyim!
                                         
Serinin diğer renklerini de denemek için sabırsızlanıyorum!

2 yorum:

  1. Çok güzel ^_^ Toplam kaç rengi var? Yansımalı bir oje mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum için teşekkür ederim:) toplam 5 rengi var sanırım: mavi, yeşil, turuncu, mor ve pembe. yansımalı değil, birden fazla renk içermiyor ama güneşte parıltılar harika duruyor:)

      Sil