13 Mayıs 2013 Pazartesi

Kolay Leopar Deseni

Leopar deseni geçen sene olduğu gibi bu sene de giyim sektöründe ve tırnaklarda çok moda. Ben bu modayı çok takip ediyor muyum diye soracak olursanız, hayır. Leopar desenini oldukça kadınsı buluyorum, yaşımın bu deseni taşımak için küçük olduğunu düşünüyorum.
Bir yarışma için ilk çağ insanı kılığına girmem gerekti, ben de tırnaklarıma leopar deseni yaptım. Yapması
oldukça kolay:
                                      
Adım adım yapılışı ise şu şekilde:
1. Ojenin ömrünü uzatmak ve tırnakları korumak için bir baz oje sürün.
2. Taban rengi uygulayın, 2 kat uygulayacaksanız kurumasını bekleyin. (Acelem olduğu için ben tek kat uyguladım.)
3. Kürdan yardımıyla birbirine bakan düz ve ters 'c' ler yapın.
4. İçlerini yine kürdan yardımıyla boyayın.
5. Uzun ömürlü olması için kuruduktan sonra üzerine Top Coat sürün. (Ben bu adımı atladım)

Benim kullandığım ojeler şu şekildeydi:
                                     
Baz olarak denemek için almış olduğum Essence Studio Nails 24/7 Nail Base uyguladım. Oldukça memnun kaldığımı belirtmeliyim, baz oje arayışındaysanız şans vermenizi öneririm. Mat kuruyor, kadifemsi bir his bırakıyor, ojenin rengini göstermesine yardımcı oluyor.
Taban rengi ise Flormar 300 numaralı oje. Rakı beyazıyla kireç beyazı arası bir oje diyebilirim. Tek kat uygulamama rağmen çok şeffaf durmadı, üstüne desen çalışabildim.
'C' leri ise Pastel 25 ile yaptım. Ben bu rengini çok sevsem de kendime pek yakıştıramıyorum, genelde desen yapmak için kullanıyorum. Kıvamı ve kuruması güzel.
'C' lerin içini doldurduğum oje ise Pastel 85. Tek başına sürüldüğünde 3 katta opak oluyor, ben bu şekilde kullanacaksam altına mutlaka beyaz oje sürüyorum. Yaza çok uygun lduğunu düşündüğüm, açık mercan/somon bir oje.
                                      
Bu deseni uygulayalı neredeyse 4 gün oluyor, uçlardaki yıpranmayı fark etmişsinizdir:) Dediğim gibi, acelem olduğu için üzerine Top Coat uygulayamadım.
                                     
Beni oldukça mutlu eden bir desen oldu, tırnaklarımı  her gören bayıldı diyebilirim:)
Sevgiler...

2 yorum: