24 Mayıs 2013 Cuma

Claire's 0?

Başlığı görünce bu ne biçim isim dediğinizi duyar gibiyim. Ama ne yazık ki elime isimsiz olarak geçen bu ojenin ismini interneti son zerreciğine kadar incelememe rağmen bulamadım. Sadece bu serinin isimlerinin 0 ile başladığını bulabildiğim için böyle bir başlık attım. Ojenin ismini bilen varsa yorum olarak bırakabilirse çok mutlu olurum:)
Claire's bu seriyi 2012 yazında çıkarmıştı. Bana da harika bir hediye paketiyle beraber yollamıştı. Şuradaki yazımda o hediye paketinden bahsetmiştim:)
                                          
Oje tam yaza uygun, şeker mi şeker bir pembe. 2 kat uyguladım, 2. kat ilk kattan biraz daha kalındı. Kıvamını ve fırçasını beğendim. Kurumasını bilmiyorum, üstüne Essence Express Dry Drops damlattım, böylelikle manikürüm hemen kurumuş oldu. Baz olarak da Essence Studio Nails 24/7 Nail Base uyguladım. Essence bence oje ve tırnak bakımı konusunda öncü firmalardan bir tanesi. Uygun fiyatlı ürünler olmalarına rağmen ben bayılarak kullanıyorum:)
                                   
Şişenin tatlılığına bakar mısınız! Bu serinin yine kapağı puantiyeli lip glossları da bulunuyor.
                                  Ben bu ojeyi çok beğendim! Claire's Türkiye'ye bir kez daha teşekkür ediyorum!
Tekrar söyleyeyim; ojenin ismini bilen varsa yorum olarak bırakabilir:)
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder