4 Mayıs 2013 Cumartesi

Golden Rose Jolly Jewels 105

Bir oje blogger'ı olarak ne kadar gündem takipçisi olduğumu, Jolly Jewels ojeleri en son tanıtarak ispatlamış bulunuyorum sanırım:)
Aslında ben bu seriden birkaç oje alalı epey oldu, sürdüm de; ama nedese bloga eklememişim bunca zaman. Bugün havanın da etkisiyle elim bu ojeye gitti.

                                    
Jolly Jewels serisi, bence Türk markalarının çıkardığı en güzel serilerden biri. Golden Rose son yıllarda kendini epey aştı, son olarak da dokulu oje çıkarmışlar. Henüz benim dokulu ojem yok ama olunca göstereceğim.
                                      

Tabana 2 kat Pastel 82 uyguladım. Bu ojeyi daha önce göstermiş olduğum için fotoğraflamadım. Pastel 82 benim en sevdiğim lila ojem diyebilirim. 2 katta opaklaşıyor. Alalı 1 yılı geçmesine rağmen hala kıvamı mükemmel. Üstüne 2 kat Jolly Jewels 105 uyguladım. Oje oldukça fazla pul içeriyor, kolayca da tırnağa sürülüyor bu pullar. Şeffafa yakın lila tabanda büyük boy yeşil ve küçük boy mor pullar var. Pullar altıgen yapıda. Kurumasında bir problem yok, ama çıkarması çok güç. Folyo yöntemi denenebilir.

                                          
Bu serinin başka ojelerini de göstereceğim. Seri zaten mükemmel, yaz için de harika alternatifler gerçekten.
                                    
Ojenin şişesi de bu şekilde.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder