27 Mayıs 2013 Pazartesi

Essence Off To Miami

Sanırım yazın en çok kullanacağım ojeyi buldum! Off To Miami!
Bu sıralar ne kadar çok Essence oje gösterdiğim sanırım farkındasınız. Ama elimde değil, birbirinden güzel ve bahara-yaza uygun bu renkleri kullanmadan yapamıyorum.
Bugünkü ojemiz harika bir nar çiçeği, baharın bütün enerjisini taşıyan kıpır kıpır bir oje:
                               
Fotoğrafta biraz kırmızıya dönük çıkmış, bundan daha soft bir renk. Tırnağa çok yakışıyor! Üstelik sadece 1 kat sürdüm, üstüne kurutucu bir şey uygulayamadan hemen kurudu. Fırçası kalın Essence fırçalarından, ben oldukça kolay sürüyorum bu fırçalarla.
                                 
Ojenin kıvamı da oldukça güzel, tek kat olmasına rağmen çizgilenme yapmadı.
                       
Ojeyi Gratis mağazalarında bulabilirsiniz, ki bulun ve alın! Bu güzellikten kimse mahrum kalmamalı!
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder