15 Mayıs 2013 Çarşamba

Pastel 142 + NYC Supernova

Pastel'in yeni çıkan Candy Color koleksiyonundan blogları takip eden herkesin az çok haberi vardır. Bu ojeler, raflarda da yerlerini kısa bir zaman önce almışlar, bahara ve yaza uygun soft renkleriyle alınıp sürülmeyi bekliyorlar.
Geçen hafta yaptığım bir oje alışverişi sırasında bu serinin 2 ojesini almış bulunuyorum. Bunlardan biri, tonunu çok beğendiğim 142 numaralı açık mor-lila-mavi arası oje.
                                   
Aslında oje çok sıradışı, beklenmedik bir renkte değil. Yine de bahar için biçilmiş kaftan. Altına bir kat Essence baz oje uyguladıktan sonra, 2 kat Pastel 142 uyguladım.
Ojenin yapısına gelecek olursak, açıkçası ben bu serinin ojelerini biraz ince buldum. Normal Pastel ojeler 2 katta opaklığa ulaşırken bu oje kalın 2 kat sürmezseniz çok opak olmuyor. Ben işaret parmağıma biraz kalın sürmüşüm, fark etmişsinizdir, diğer parmaklardan daha koyu duruyor.
Fırçası klasik Pastel fırçası, kuruma hızı güzel.
Ojeyi bu haliyle yeterince beğenmem yetmezmiş gibi bir de üstüne pırıltılı bir Top Coat sürdüm: NYC Supernova.
                                  
Şişeyi bayaa abes tutmuşum, kusuruma bakmayın.
NYC ojeler, hepimizin bildiği gibi Watsons mağazalarında satılmaya başlandı. Uygun fiyatları ve güzel ojeleriyle NYC, benim de çok beğendiğim markalar arasına girdi. Ben bu ojeyi Türkiye'den almadım, Watsons mağazalarında olup olmadığını da bilmiyorum:( Hollanda'dan hediye geldi bana bu güzellik. Koyu renklerin üzerinde ayrı bir hoş dursa da, ben açık renklerle de kullanmayı seviyorum. Ojenin diğer Top Coatlar gibi hızlı kurutma özelliği falan yok, pırıltı veriyor sadece. Ben manikürüm bitince kurutmak için, Essence Express Dry Drops kullandım, memnun da kaldım. Essence'ın normal oje şeklinde olan kurutucu üst katını bu kadar beğenmemiştim açıkçası.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder