10 Temmuz 2013 Çarşamba

Rimmel Aye, Aye, Sailor

Rimmel London ojeleri çok seviyorum. Bugün göstereceğim oje de 60 seconds serisinden, çabuk kuruma vaadeden ojelerden.
Bugün lacivert bir elbise giymiştim, ona uygun olsun diye sürdüm:
                                     
Renk biraz koyu teal, en genel olarak da güzel bir lacivert tonu. Biraz acelem olduğu için kenarları pek temizleyemedim, kusura bakmayın. Tek kat kullandım, oje zaten çok çabuk kuruduğu için üstüne kurutucu bir oje veya damla kullanmadım. Altında bir kat Sally Hansen Double Life Base&Top Coat kullandım.

Yalnız gün içinde uçları biraz çekme yaptı. Üstüne şeffaf cila sürmek çözüm olabilir. Ojenin kıvamı çok sulu değil, hatta koyu bile diyebilirim.

Rengini oldukça beğendiğim bir oje oldu genel olarak. Ama gün içinde yıpranmasaydı daha memnun olabilirdim.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder