19 Temmuz 2013 Cuma

Golden Rose Holiday 63

5 gün süren küçük bir tatilden dün döndüm. Tatil boyunca denize girip güneşlenmekten tabi ki bloga yazı yazacak vakit bulamadım:) Ama bugün çok tatlı bir ojeyle 10 gün arayı bitirmiş oluyorum.
Holiday serisini ilk gördüğümde inanılmaz sevinmiştim. Yurtdışında 'Texture' ismiyle anılan dokulu ojeler hem çok güzel, hem de çok değişikler. Hatta bu ojeyi dün parmağımda gören bir arkadaşım beni kolumdan tutarak Golden Rose satan bir standa götürüp kız arkadaşına 2 tane dokulu oje aldı, şekere benzettiğini söyledi.
Bu kadar laftan sonra ojeye bakalım:
                                        
Aslında Holiday serisi çıkalı biraz oluyor. Ben her zamanki gibi ilk gösteren falan olamadım:D Biraz geriden takip ediyorum trendleri. Neyse size de tekrar oluyor geçmişte gördüğünüz ojeler hakkında:D
Bu renk serinin en beğendiğim rengi oldu. Pamuk şeker gibi tam olarak. Dokulu efektin de en çok hissedildiği renk bu bence.
2 kat sürdüm, kuruması inanılmaz hızlı. Fırçası da zorluk çıkarmadı.
Altında bir kat Sally Hansen Double Life Base&Top Coat var.
Sonuç olarak oldukça beğendiğim bir oje oldu. Kardeşim bile o kadar beğendi ki sürmesi ve görüntüsü çok güzel diye tatile götürmeme izin vermedi, ona bıraktım:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder