8 Temmuz 2013 Pazartesi

MİM - BEN KİMİM

Merhaba! Bugün bloglarda görüp özendiğim bir mimi yapacağım. Baktım kimsenin bana mim yollayacağı yok, kendim yapayım bari dedim. Hadi başlayalım o zaman!
Ben kimim?

İsmim Elif, hukuk fakültesi son sınıf öğrencisi oldum bu sene. Ankara'da yaşıyorum. 

Blogumun adı nerden geliyor?

Blogumun ismini erkek arkadaşım buldu. Benim aklıma şu an hiç hatırlamadığım bir kaç şey gelmişti o zamanlar, ama ojeloji daha çok hoşuma gittiği için bu isimle açtım.

Blog açmaya nasıl karar verdim?

2011 yılından beri bilumum oje bloglarını takip ediyorum. 2012 Şubat ayında bir cesaret geldi, açıverdim ben de.

Neden kozmetik blogu?

Ben bu soruyu neden oje blogu olarak anlıyor ve öyle cevaplandırıyorum: çünkü renkler çok güzel!

Kişiliğim

Aslında oldukça asabi ve dediğim dedik çaldığım düdük bir insanımdır. Bunu yakın çevreme pek yansıtmamaya çalışsam da başaramıyorum. Onun dışında duygusalımdır ama hiç belli etmem. 

Hoşlandıklarım

Açıkçası şu hayattaki en büyük tutkum tiyatro... Okul dolayısıyla fazla vakit ayırabildiğimi söyleyemesem de en azından oyun okumaya çalışıyorum. Onun dışında sıkı bir dizi takipçisiyimdir, 5 sezon diziyi 10 günde izlemişliğim vakidir. 

Hoşlanmadıklarım

Gerek mesleğimin, gerekse de mizacımın gereği olarak haksızlık. Hiçbir türlüsüne hiçbir hal ve şerait altında tahammülüm yok. Haksızlık yapan kim olursa olsun tepkimi gösteririm. Eyvallahım yoktur.

En çok sevdiğim makyaj malzemem

Oje, oje, oje! Bir de allık:)

Çantamda olmazsa olmazım

Telefonum, cüzdanım, araba anahtarım demirbaşlar. Geri kalanlar keyfe keder.

En son okuduğum kitap

Alper Canıgüz- Oğullar ve Rencide Ruhlar

Mimi isteyen yapabilir! Sevgiler!

2 yorum:

  1. Eheh daha girişinden sevimli bir mim olmuş, iyi yapmışsın, ve ne de güzel yapmışsın:) Hem kalın anayasa kitaplarının hem bunca rengin üstesinden gelebilmen takdir edilesi, tebrik ediyorum çok:)

    YanıtlaSil