27 Temmuz 2013 Cumartesi

Karşılaştırma - Nane Yeşilleri

Dünyanın en şuursuz blogger'ından merhaba!
Arkadaşlar, çekiliş başlatmam, hatta bunu 2 gün önce yapmam gerekiyordu, farkındayım. Fakat dün, yani Cuma günü Iron Maiden konseri vardı, ben biletim olmasına rağmen bunu perşembe günü fark ettim. Daha doğrusu perşembe günü İstanbul'a gitmem gerektiğini fark ettim, böylece çekiliş yalan olmuş oldu. Önümüzdeki hafta içinde çekilişi başlatacağım, bir kaç şey daha almaya karar verdim özür babında:)
Neyse, bugün size göstereceğim ojeler geçen yaz olduğu gibi bu yaz da çok revaçta olan nane yeşilleri. Bende yaklaşık 6-7 tane nane yeşili oje var, size göstereceğim 5 tanesi:

Soldan sağa, Avon Aqua Fantasy(isminden çok emin değilim, kağıdını sökmüşüm, ama büyük ihtimalle ismi bu), Essence That's What I Mint(şurada göstermiştim), Cecile 77, Essence Always In My Mint, Essence Grunge Me Tender.
Gördüğünüz gibi 3 oje Essence'dan. Bunun en büyük nedeni tabi ki markanın sürekli yeni koleksiyonlar çıkarıyor olması:)

Hepsi 2 kat sürüldü:

Küçük tırnağımda Essence'ın ülkemize yeni gelen koleksiyonu Me&My Ice Cream koleksiyonundan Always In My Mint var. Bu ojeyi şişede mint gibi duruyor, tırnakta ise kırık beyaz. Ben genel olarak beyaz ojeleri oldukça sevdiğim için bu da hoşuma gitti, 2 katta çok güzel toparlanıyor. Azıcık baloncuk yaptı ama sorun değil, belli olmuyor.

Sonuç olarak şişede birbirine benzer, tırnakta ise oldukça farklı duran nane yeşili ojelerim varmış. En yakın iki oje ise Cecile 77 ve Avon Aqua Fantasy. Onlar da aşırı benzemiyor. Bu arada Cecile ojenin fotoğraf makinem ile belli olmayan enteresan bir görüntüsü var, içinde çok minik kumlar varmış gibi duruyor, puslu biraz. Oldukça hoşuma gitti!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder