8 Temmuz 2013 Pazartesi

Essence Grunge Me Tender

Floral Grunge koleksiyonu ülkemize geleli çok olmadı, ben de ilk kez Eskişehir'de olduğum hafta karşılaştım bu koleksiyonla. Ama ojeler pek tabi ki talan edilmişti:) Daha sonra Ankara'dan almayı başardım.
Seriden 2 oje aldım. Biri Grunge Me Tender, diğeri ise Black To The Foots.
Grunge Me Tender, rengi ismi kadar güzel bir oje:


Oje tam bir nane yeşili diyebilirim. Üstünde The Suede yazmasından anlayacağımız üzere süet gibi duruyor kuruyunca. Kıvamı bir acayipti, sürerken epey zorlandım. Çok sıvı formda, sürerken çizgi çizgi oluyor bu sebepten. Yüzük parmağımda 3 kat, diğerlerinde 2 kat var. Fırçası kalın, kuruma hızı fena değil, ama ben ojeyi sürümünün zorluğu sebebiyle pek beğenmedim diyebilirim. Altına bir kat Sally Hansen Double Life Base&Top Coat uyguladım. Bu arada ojenin içinde minik gümüş rengi pırıltılar var, ama tırnakta pek belli olmuyorlar.

Ojenin şişesi çok büyük, 10 ml boyutunda. Açıkçası ben bu tip koleksiyon ojelerinin daha küçük boyutlarda olması gerektiği taraftarıyım.
Sonuç olarak ismine ve rengine vurulup aldığım bu oje, beni çok da tatmin etmedi.
İsmini görünce aklıma Elvis Presley 'Love Me Tender' şarkısı geldi, belki ismi konusunda bu şarkıdan ilham alınmıştır.
Şarkının linkini de paylaşayım:
http://www.youtube.com/watch?v=Txh5l7cQXa0
Sevgiler...
Not: Sınavlarımın bitmesi ve aldığım bütün dersleri geçmemin şerefine harika bir çekiliş başlatacağım bu hafta içinde. Beklemede kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder