4 Temmuz 2013 Perşembe

Golden Rose Rich Color 17

Golden Rose'un Rich Colur serisinin renkleri bana biraz sıradan gelmişti, o yüzden sadece 1 tane risksiz bir renkle atlattım bu koleksiyonu. Bugün size o rengi göstereceğim:

                                        
Rengin güzelliğini kamerayla pek yansıtamadım, ama renk kırmızı ile mercan arası, çok güzel bir renk. Ojeyi uygulamadan önce Sally Hansen Double Life Base&Top Coat uyguladım, sonrasında tek kat Golden Rose Rich Color 17 sürdüm. Ojenin tek katta kapatıcılığı çok iyi diyebilirim. 'Rich Color' denmesinin sebebi de bu olsa gerek:)

                                           
Oje kremsi, sürerken akıp gidiyor. Uygularken çizgi öizgi olsa bile kendi kendine düzeliyor. Bu özelliğini sevdim. Fırçası kalın, kuruması iyi.
Bu arada 2. resimde baş ile işaret parmağımın arasındaki yeri görüyor musunuz? Konserve kapağı ile orayı yarmış bulunuyorum. Aslında fotoğraf çekerken görünmemesine dikkat etmiştim ama görünmüş. Görüp de merak eden olmasın, açıklayayım bari dedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder