8 Mart 2013 Cuma

Kadınlar Günü-Alışveriş Çılgınlığı


Günlerdir kendimize listeler hazırladık, para biriktirdik, annemizi sıkıştırdık... Derken Kadınlar Günü geldi çattı, Watsons, Gratis gibi markalar nihayet indirime girdi. Nihayet diyorum, çünkü indirimleri dün gece geç saatte açıkladılar:) Aslında sanki indirim yapmak zorundalarmış gibi sıkıştırmak ne kadar doğru bilmiyorum ama indirim oranlarını ve uygulanacak markaları bekleyen azgın bir kalabalık vardı dün internet aleminde, ben de aralarındaydım tabi ki.
Kadınlar Günü benim için erken başladı, neden bilmiyorum 5.30da uyandım, sonra da uyuyamadım. Evden çıkıp Gratis'e yollanacağım saat gelene kadar servisi kaçıran kardeşimi okula bıraktım, yemek yedim, annemle konuştum falan, geçmek bilmedi saatler:) İlk Kadınlar Günü kutlaması da sevgilimden geldi, kendisini öpüyorum buradan, 25 yaşında sakallı bıyıklı bir herif olarak oje blogumun vefalı bir takipçisi kendisi, canım:P
Neyse 9.30 gibi Bahçelievler Gratis'in kapısındaydım, açılmamıştı daha. Ben de hemen yandaki Flormar'a girip 3-4 tane oje aldım, fotoğraflamayı unutmuşum, gün içinde eklerim. Flormar'da Kadınlar Günü'ne özel bir kampanya olmadığı için bu kısım hiç heyecanlı değil zaten:)
Saat 10 gibi kapı açıldı, yarış başladı. İlk 5 dakika içinde yaklaşık 20 kişi olduk dükkanda. İstediğim çoğu şeyi aldım, bir yerden sonra bastıran uyku, cüzdanımın 'Artık yeter!' feryadına dayanamayıp kendimi frenledim ve şunlarla eve döndüm:

                                      

Bon Jovi palet, Hot Mama allık ve Shelter uzun zamandır istediğim ürünlerdi. Size bir sır vereyim, bugünden önce benim hiç The Balm ürünüm yoktu:) Ama bir oje bloggerı olmamdan ötürü bunu hiç fark etmediniz, ne mutlu bana. Artık benim de Bon Jovi paletim var, yaşasın!
Flormar'dan aldığım 4 ojeyi de sayarsak günü 10 ojeyle kapatmış bulunuyorum, gene iyi bence. Bu arada en yakın iki arkadaşımdan biri Hollanda'da, diğeri Amerika'da ve ben deli gibi oje siparişi verdim ikisine de, Allah sonumu hayır etsin, annem ojelerimle beni bi poşete koyup atacak bu gidişle.
Nivea'nın nemlediricilerini uzun zamandır kullanıyorum, bayağı da seviyorum açıkçası, indirimde olunca Diadermine nemlendiricim olmasına rağmen aldım bi tane, fazla mal göz çıkarmaz. Neutrogena'nın Greyfurtlu yüz temizleme jelini herkes biliyordur, ödül falan da almıştı hatta, ilk kez bugün aldım, deneyelim bakalım nasılmış.
Diğer bir Neutrogena ürünü ise makyaj temizleyici, Garnier gül özlü temizleyiciyi kullanıyordum ama çok krem olduğu için biraz gözümü buğulandırmaya başlamıştı, bir de bunu deneyelim bakalım.
Sally Hansen ojelerde 3 al 2 öde vardı, 2 tane temel renk, bir de çok tatlı bir turuncu aldım. Siyah ve beyaz ojelerim yok nedense benim, hep ya patlayıp çatlayanını ya da sedeflisini matını falan almışım, bir tane rakı ve kireç beyazı olmayıp rengini veren beyaz da Flormar'dan aldım, 2 tane beyazım oldu.
Essence'dan bir küçük far aldım, indirim yoktu ama zaten uygun fiyatlar.
The Balm ve Essence fırça aldım birer tane, The Balm olan fondöten, Essence allık fırçası, benim böyle yassı allık fırçam yoktu, iyi oldu.
Sonuç olarak Kadınlar Günü'nü bayağı bir indirim ve kozmetikle bitirmiş bulunuyoruz:)
Kızlar, siz neler aldınız, blogunuzda yaptığınız paylaşımları takip ediyor olacağım.
Gün içinde bir de oje postu gelecek, hepimizin Kadınlar Günü Kutlu olsun:):):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder