24 Mart 2013 Pazar

Hoşgeldin Bahar Manikürü

Havalar yavaş yavaş ısınmaya başlıyor derken, dün Ankara'da kar yağdı. Bugün ise hava güzel. Dün, cumartesi akşamını evde geçiren insanlardan biri olmamdan dolayı şöyle renkli, canlı bir manikür yapayım dedim, ortaya göstereceğim manikür çıktı. Önce dün akşam çektiğim malzemeler fotosuna bakalım:)


Manikürün can alıcı noktası fotoğrafta da gördüğünüz ince bantlar. Bu bantlar, bence harika şeyler yaratmak için birebir:) Elinizde bu bantlardan yoksa, Ebay'den oldukça ucuz bir fiyata temin edebilirsiniz. Şimdi de bugün gün ışığında çektiğim, kullandığım ojelerin toplu fotoğrafına bakalım:

Soldan sağa, Sally Hansen White On, Pastel 78, Sally Hansen Base&Top Coat, Claire's 35(?), Fogan 17. Fogan markasını eminim çoğunuz ilk kez duyuyordur, ben de arkadaşım Hollanda'dan getirince duydum:) Fogan bir Hollanda markası, bende şu an için 2 rengi var. Diğer rengi de gelecek günlerde göstereceğim:) Bu resimdeki harika bir neon turuncu.  Ortadaki Sally Hansen'a bakalım mı biraz da?

Bu Base&Top Coat'ı Bahçelievler 7. Cadde'de yeni açılan bir dükkandan 8 liraya aldım. Manikürün altına ve üstüne uyguladım. Yeni bir ürün değil, ama ben memnun kaldım. 7. caddenin sonuna, 3. caddeye inen tarafa doğru ilerlerseniz sağınızda kalıyor dükkan, alt katta. Victoria Secret ürünleri, bazı Revlon ürünleri(malesef oje değil) falan da var. Fırçalar da mevcut. En güzel tarafı da bir sürü Sally Hansen oje, tanesi 8 liradan satılıyor! Holografik ojeler bile var!
                                       

Tabanda Sally Hansen White On var, üstüne desen yapacağım için tek kat sürdüm, kuruması hızlıydı, renk vermesi de güzel, çok sulu bir oje değil. Üstüne bantları gördüğünüz beyaz şeritler boyunca yapıştırdım, açıkta kalan yerleri de rengarenk boyadım, böyle cıvıl cıvıl bir şey çıktı ortaya:) Umarım beğenmişsinizdir:)
                           
                                     
Bu arada Bloglovin'e taşınıyormuşuz bloggerlar olarak, benim linkim de şu:
http://www.bloglovin.com/ojelog bi de şöyle bir link var, paylaşalım bakalım
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5153637/?claim=z86cb85y9j2">Follow my blog with Bloglovin</a>
Herkese mutlu ve renkli pazarlar!

4 yorum: