13 Mart 2013 Çarşamba

Essence Chick Reloaded



Essence ojelerin yeni şişelerini sevdiğim pek söylenemez; ama renkler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Chick Reloaded, oje bloggerlarının çoğunun denediği ve yorumlarını paylaştığı bir oje, ben de eksik kalmayayım dedim. Buyurun bu güzelliği siz de görün:
                                          
Chick Reloaded, içinde yeşil, lacivert, mor renkler barındıran multichrome bir oje, bence multichromeların en güzellerinden. Elinizi hareket ettridiğiniz her an farklı bir rengi görmeniz mümkün. Bu sebepten bu ojeyi sürdüğünüz günlerde muhtemelen sapık gibi ellerinize bakacaksınız:) Oje bende çok çizgilenme yapmadı, dikkatsiz sürerseniz yapabilir:)
Ojenin sürümü ve kuruması oldukça iyiydi. 2 katta toparlanır diye bekşiyordum, bu tek kat sürülmüş hali. Sanırım tırnaklarım çok uzun olmadığı için tek katta yeterli opaklığı sağladım. Ojenin fırçası kalın, sürmeyi kolaylaştırmış bence bu durum.
                                         
Bu ojeyi hala edinmediyseniz Essence standlarında bulabilirsiniz. Ben Bahçeli Gratis'te bulamamıştım, Armada'daki Rossman'dan aldım, Ankara'daysanız bakabilirsiniz. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder