6 Mart 2013 Çarşamba

Essence Alice Had a Vision - Again


Essence, Twilight Breaking Down koleksiyonunu çıkaralı epey oldu aslında. Ben de bu ojeyi alalı çok oldu esasen ama tanıtmak yeni nasip oldu. 
Essence ojeleri çok sevdiğimi biliyorsunuzdur, Twilight serisini film olarak takip etmesem de bu ojeye de bayıldım. Bakınız:
                                 
Oje siyaha dönük koyu mor jel tabanda açık mor, yeşil pırıltılar, küçük simler barındıran bir oje. Serinin bütün ojeleri böyle ışıl ışıl ama ben en çok bu ojeyi beğendim. Ojenin kıvamı oldukça yoğundu, sorun benim şişemde de olabilir, sürerken biraz zorlandım. Taban kat uygulamadım, 2 katta kendini hemen toparlıyor, güneşte de çok güzel parlıyor. Fırçası kalın, kimisi için kalın fırçalar kolaylık sağlarken kimi ojeseverleri zorlayabiliyor, bu oje beni zorlamadı açıkçası.
                                 
Tırnakta duruşunu çok beğendim, beyaz tenlilerde oldukça güzel duracak bir oje.
                                 
Güneşin kendini yavaş yavaş gösterdiği şu günlerde, koyu ve ışıltılı bir oje arıyorsanız Alice Had a Vision - Again'i öneririm:) Sevgiler...

4 yorum:

  1. bnde de var henüz sürmedim sıra gelmedi=)) ama edward isimli ojesini sürdüm onda simlerden ötürü pütürlenme vrdı bunda da aynı olay varmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pütürlü bir yüzey oluşmadı, dümdüz hatta, çok güzel:) hemen sür sen de yaz gelmeden:)

      Sil
  2. Bende çok severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil