4 Mart 2013 Pazartesi

Çekiliş Kazandım!

Blog alemine gireli 1 yıldan azıcık fazla oldu, o günden beri çekilişlere katılırım ara ara. Daha önce herhangi bir çekiliş kazanmamıştım, sonunda bir tane kazanadım, hem de en güzellerinden, yaşasın!


http://makyajinasli.blogspot.com/2013/02/cekilis-bitti-kazananlar-belli.html adresinde açıklanan sonuca göre sevgili Aslı'nın çekilişinin ikinci talihlisi ben olmuşum, hem de tek katılım hakkıyla! Şans işte:)
2. kutu, 1. kutunun seçilmesine üzerine bana kaldı. İsabet de oldu, benim seçme hakkım olsaydı 2. kutuyu seçecektim, zira oradaki ürünler bana daha uygundu diyebilirim:) Bir kere verilen ojelerin ikisi de yoktu bende:)
Paket bu sabah geldi, çığlık çığlığa açtık kardeşlerimle. Tek kelimeyle BA-YIL-DIM:) Bakalım mı neler gelmiş:
Hediyeler şöyle çok tatlı bir kutuda geldi:) Ben de çekiliş talihlime ürünleri Lila Kutu'da yollamıştım, demek ki kimse gelen güzel kutuları atmıyor:)
               
Şöyle şirin bir not kutunun kenarına iliştirilmişti:
               
Aslı gecikmiş 2013 hediyem demiş ama cumartesi günü ben,m 21. doğum günümdü, bu benim doğum günü hediyem sayılabilir aslında:) Doğum günüm demişken, 2 arkadaşım ortaklaşa Iphone 5 kabı almışlar bana, benim Iphone 5'im yok. Annene 'Iphone 5 aldım sanmışlar, mahcup oldum' de belki alır dediler, anneme dedim, 'alırız tamam' dedi, bu da böyle bir anımdır. Bu sebeple 3 yıllık yadigar 3gs'imden de kurtuluyorum:D Konumuza dönelim.
Gelenlere toplu bakalım:
                            
İlk önce Innova göz kalemlerini denedim: Light Grey ve Pearly Green.


Pearly Green, çok sevdiğim Essence Khaki asansörlü kaleme benziyor renk olarak. Khaki'yi o kadar çok kullanmıştım ki, bir gözüme çekerken aniden bitmişti, o gün bugündür de bulamıyorum Gratislerde. Gören falan olursa insanlık namına benim için bir tane alsın, kargo margo hallederiz bi şekilde:)
               
               
Pearly Green'i çok sevince gözümde de denedim:
                  
Gözümün şaşılığına bakmadan göz kalemine odaklanalım, lütfen:P
En son bir de gelen ojeleri göstereyim tırnakta, postu bitirelim:)
                   
                  
Aslı'ya burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum, elleri dert görmesin:) Paket için sonsuz teşekkürler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder