2 Haziran 2012 Cumartesi

Pastel Kokulu Ojeler

Pastel oje çıkarır da almaz mıyız, aldık efenim.
Pastelin kokulu ojeleri herkesten önce bloggerların ilgisini çekti, ve sanırım ilk partileri kapış kapış gidiyor şu an. Benim neyim eksik diyip de Ankara'da yaşayanlardansanız, Bahçelievler 7. Caddedeki Gratis'te bulabilirsiniz.
Ben portakal, greyfurt ve tarçın kokulusunu aldım ilk olarak. Esasen tarçından da kokusundan da nefret ederim ama bu oje harika bir topcoat oluyor, mucizeler yaratıyor resmen. Hazır almışken 3.nü de sürdüm tırnaklarıma, 2 gündür şöyle geziyorum:


Ojelerin kokuları mükemmel ama ne yazık ki çok kalıcı değil. Ojeleri 2 kat, tarçınlı topcoatı da tek kat sürdüm, ortaya böyle ışıl ışıl bir şey çıktı. Çekimleri gün ışığında yapmak istiyordum ama Ankara'da havalar bir öyle bir böyle, haziranın 2si olmuş hala yağabilirim diyor hava:D

Ojeleri şöyle bir toplu fotoğrafta göstereyim:
Bir de oje şişeleri olmadan bakalım:

Finallerimin bitmesine sadece 3 gün kaldı, sonrasında sebil gibi post ekleyeceğim sanırım, ahdettim. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder