18 Haziran 2012 Pazartesi

Alix Avien ShinePlus 40

Eskiden pembe ojeleri sevmezdim, şimdi ise en çok hoşuma giden 2-3 renkten biri. Hem tırnakları zarif ve güzel gösteriyor, hem de kıyafetlerle genel olarak kolay uyum sağlıyor...
Alix Avien'in çok da uzak olmayan bir zamanda çıkardığı ShinePlus serisi minik ojeler, çok değişik renklerde olmasalar da benim hemen ilgimi çekmişlerdi, çünkü küçük şişeli ojeleri seviyorum.Hem saklaması kolay oluyor, hem de kullanımı -bence- daha kolay. Bir de sürekli aynı ojeleri kullanan biri olmadığım için büyük ojeler benim için israf demek. Neyse  bırakalım lakırdıyı da ojeye bakalım:)
Oje iki katta hemen toparlandı, opaklığına ulaştı. Kuruma süresi hakkında yorum yapamam, zira üzerine Pastel Quick Dry kullandım. Fırçası ve sürümü kolaydı, ama sanırım küçük fırçalarda tutma problemi yaşanabiliyor. Ben böyle bir sorun yaşamadım. 
Renk çok güzel bir pembe, ne açık ne koyu. Çok cart bir renk değil, pastel denebilir hatta. 


Yaz geldiği için bol bol zamanım var, o yüzden her gün değiştirebiliyorum ojelerimi. Bir günü post eklemeden geçince bir gün geriden gelmeye başladım, şu anda tırnaklarımda bu oje yok yani. Gün içinde üşenmezsem bugünün manikürünü de ekleyeceğim, sevgiler...

2 yorum:

  1. Tırnaklarımı uzun kullandığım için minik şişeli ojelerin genelde fırçalarıda kısa olduğu için kısa fırça sürmemi zorlaştırıyor .).) Ama renk sana çok yakışmış .) Bugün 2. postu bekliyorum senden .)

    YanıtlaSil
  2. haklısın, ama yine de iyidir ya küçük oje:) akşama doğru girmeyi düşünüyorum diğer postu:)

    YanıtlaSil