13 Haziran 2012 Çarşamba

Flormar Pretty 06

Flormar'ın yeni çıkardığı(hoş oldu biraz) Pretty serisi minyon ojeleri biraz da şişelerinin tatlılığının etkisiyle almıştım, 06 numaralı ojeyi de sürdüm, bakınız:


Yeşil alt tonlu bir sarı. Benim çok hoşuma gitti, ama çok zor opaklaşıyor, ben 4 kat kullandım.Kuruma süresi fena değil, fırçası güzel. Altına beyaz bir oje kullanarak daha çabuk opaklaştırılabileceğini düşünüyorum...
Bu ojeyi dün sürdüm, gözümü çok alınca da çıkardım. Şu an tırnaklarımda başka bir renk var, gün içinde onu da eklerim belki... 
Sevgiler...


4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. yorum icin teseskkurler:) telefondan girdigim
    icin su an cekilisinize katilamiyorum, ama bilgisayar basina gectigim an bakacagim linke:)

    YanıtlaSil
  3. Selam.Görünce yazmak istedim.Bu oje sanki tırnaklara işliyo gibi kaç aseton kaç banyo geçti üstünden hala daha tırnaklarımda sarılık var diyebilirim. Aynı şekilde Flormar Neon serisi sarı rengide aynı.Direk çöpe gittiler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorum icin tesekkurler:) bu tip ojeler boyayabiliyor evet. boyle bir ihtimal oldugu an alta bir kat seffaf oje ya da beyaz oje surerseniz(ki beyaz oje neonlarin renginin daha belirgin olmasini saglar) sorun yasamazsiniz:)

      Sil