4 Haziran 2012 Pazartesi

Pastel Kokulu Oje Hindistan Cevizi

Bundan 2-3 gün önce Pastel'in kokulu ojelerinden aldıklarımı göstermiştim. Bloglarda diğerlerinin fotoğraflarına bakıca dayanamayıp hindistan cevizli olanı da aldım. 
Tek katta neredeyse hiç belli olmuyor, 2 katta da manikürlü gibi bir görüntü yaratıyor. Ben 4 kat kullandım. Ojeler çok yeni olduğu için sürümü ve kuruması güzeldi. 4. kattan sonra da Pastel'in Quick Dry'ından sürdüm.
Bu ojelerin şişeleri gerçekten çok küçük, ama açıkçası ben bu duruma seviniyorum. Çünkü hayatım boyunca hiç oje bitiremedim, bir ojeyi en fazla 4 kez falan sürmüşümdür. bu sebepten 11-14 ml ojeler çok da gerekli gelmiyor, iyi böyle minik minik.
Bu arada sanırım kokulu oje serisinden kokusu en bariz hissedilen oje bu. 
 Düğün dernek, iş toplantıı falan için ideal bir oje. Ben görüntüsünü çok sevdim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder