30 Mayıs 2012 Çarşamba

Claire's 35

Merhaba sevgili okuyucular, bir aylık ayrılığın ardından yine bir oje postuyla karşınızdayım. 1 aylık aranın sebebi de bozulan bilgisayarım:( Bunu da kardeşimin bilgisayarından yazıyorum nitekim, hala yeni bir bilgisayar alamadım.

Bugün size tanıtacağım oje Claire's'in harika bir yeşil neonu. Üstündeki kağıt sökülmüş, o yüzden numarasını internetten yaptığım çıkarımlar üzerine yazıyorum.

3 kat sürdüm, fırçası ve kuruması mükemmeldi. Ojeyi yeni almadım, nereden baksanız 7-8 ay oluyor, ama formülü de hiç üzmedi. Yaz için acayip tavsiye ediyorum bu ojeyi, bayinizden ısrarla isteyiniz efenim. Bu arada 3 kat da sürmüş olsam özellikle işaret parmağımın tırnak çizgisi görünmüş, bu neon ojelerin ortak özelliği, altına beyaz oje sürerek bunu engelleyebilirsiniz.

Finallerim dolayısıyla tırnaklarımı yine kestim, lanet olsun yaz gelsin artık:( Neyse efendim, sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder