13 Haziran 2013 Perşembe

Show Must Go On

Son yazımın üstünden 12 gün geçmiş...
Gezi Parkı eylemleri azalmak bir yana arttı. İnsanlar yaralandı, öldü, kimileri kibrinden hırsından kudurmak üzere. Şu dünyada en nefret ettiğim şey 'Ben yaptım, oldu' tarzı, kendinden başka kimseyi düşünmeyen zihniyettir.
Umarım bu olaylar, bizim lehimize biter, herkes emek ve fedakarlıklarının karşılığını alır.
Şu günlerde biraz olsun kafa boşaltmaya, mutlu olmaya çok ihtiyacımız var. Direnişin ilk günleri duyarlılık göstermeyip blog yazmaya devam edenlere biraz bozulmuştum, ama şu günlerde herkesin yavaş yavaş yazmaya başlaması beni de mutlu etmiş durumda:)
Bugün direnişle alakalı bir manikür yaptım:

                                  
Tabanda Essence Base Coat, üstünde 2 Kat Essence Nude Glam Cotton Candy var. Nude Glam serisi ojeleri seviyorum, ama bu biraz şeffaf geldi bana, 2 katta tam olarak opaklaşmadı. Ben üstüne ağaç çizmek istediğim için 3. katı sürmedim. Ağacın gövdesini Essence Reach Peach ile yaptım. Bu oje kalın sürülürse tek katta opak olan, benim severek kullandığım çok güzel bir kiremit rengi. Ben genelde sonbaharda kullanıyorum.
                                   
Ağaçlar çok özenli olmadı, kusura bakmayın. Sınav dönemim yaklaştığı için biraz uykusuzum, çok özenemedim. Ağaçların yeşil kısmını yapmak için 3 yeşil ojeyi karıştırdım: Golden Rose 207, Pastel Limited Collection 307 ve Pastel 24.  Yüzük parmağımda ise Pastel 24 var.
Bu manikür benim oldukça hoşuma gitti...
                                   
Kullandığım ojeler şu şekilde:
Sevgiler..                    .

2 yorum: