26 Haziran 2013 Çarşamba

Flormar 423

Sınavlardan oldukça bunalmış olduğum şu günlerde, tırnaklarıma bu harika bebek mavisini sürmek istedim.
Flormar'ın ojelerini genel olarak beğeniyorum, umarım onlar da Golden Rose'un yaptığı atılımı yapıp yeni seriler çıkarıp bizi şaşırtırlar.
Gelelim günün ojesine;
                                           
Ben bu ojeyi sanırım 2 yıl önce almıştım. Ogünden bu güne kıvamında herhangi bir bozulma olmadı. 2 kat kullandım. Fırçası güzeldi. İlk katta biraz sorunlu gözüküyor ama 2. katta kendini gayet güzel toparlıyor. Kuruma süresi ortalama. Altına base coat olarak Sally Hansen Double Life Base&Top Coat kullandım.
                                       
Sonuç olarak oldukça beğendiğim bir manikür oldu.
Ben son 2 sınavıma çalışmaya gidiyorum, kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder