20 Haziran 2013 Perşembe

Flormar Matte 01+ Golden Rose Impression 06

Merhabalar!
İçinde bulunduğumuz ve önümüzdeki hafta benim final haftam, bu sebepten oldukça stresliyim şu günlerde... Bugünkü sınavım iyi geçince oje sürüp göstermeye karar verdim. Bu güzellikeri Gezi olayları çıkmadan sipariş etmiştim, 2-3 gün içinde geçmişlerdi elime. Sonrasında gerek içinde bulunduğum sıkıntılı ve üzüntülü hal, gerekse de çalışmam gereken dersler dolayısıyla gösteremedim. Kısmet bugüneymiş.

Impression serisi biliyorsunuz en yeni çıkan seri. Öncelikle ojeye bir bakalım:
                               
Tırnak etlerimin kusuruna bakmayın, sınavlarım bitince sağlam bir bakımdan geçireceğim ellerimi ama şu an için pek vaktim yok:(
Ben ojeyi Flormar mat oje serisinden mat beyazın üstüne uyguladım. Aslında koyu renk ojelerin üstüne uygulasam daha iyi olabilirdi, zira gördüğünüz mavi şerit simlerin yanında bir de beyaz simler var esasen ama taban ojeyle çakıştığı için görünmüyor.
                                   
Baz oje olarak daha önce de çokça göstermiş olduğum Essence Base Coat kullandım. Üstüne tek kat mat beyaz ojeyi sürdüm, normal zamanda tek kat kullanılabilecek bir oje değil bu esasen ama ben üstüne başka oje süreceğim için çok göze batmayacağını düşündüm. En son Golden Rose Impression serisinden gördüğünüz 06 numaralı ojeyi iki kat uyguladım.
                                   
Golden Rose ojenin görüntüsünü çok beğendim, ama ojenin kıvamı bana biraz koyu geldi. Belki de normal olan budur, bilemiyorum. Fırça ise kalındı, sürümü kolaydı bu sebepten. Manikür bu haliyle oldukça enerjik ve günlük kullanılabilir durumda. Impression serisi ojeleri denemek istiyorsanız Golden Rose'un internet sitesinden sipariş edebilirsiniz, 06 numaralı bu bebeği de sepete atmayı unutmayın!
                       
Kullandığım ojeler de bu şekildeydi. Lütfen sınavlarım için bana şans dilemeyi unutmayın, kendinize iyi bakın!
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok güzel bir ojeymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, yazmayı unutmuşum ama tüy efekti diyorlar, öyle duruyor:) teşekkür ederim yorumun için:)

      Sil