23 Nisan 2013 Salı

Fenerbahçe Gradient

Selamlar,
23 Nisan Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı'mız kutlu olsun.
Kendi kendime bir söz vermiştim, eğer Benfica maçına bilet alabilirsem Fenerbahçe'yle alakalı bir manikür yapıp koyacağım diye. Bileti ilk denememde aldım, bilen bilir, bu inanılmaz bir şey, mucize gibi.
Bileti almamın ardından ne yapsam acaba diye düşünürken aklıma daha önce başarısız denemelerimin olduğu gradient tırnaklar geldi, bu sefer biraz daha içime sinen bir uygulama yapabildim.
                                    
Çok profesyonel bir uygulama olmadığını tırnaklar arasındaki farka bakarak görebilirsiniz. Yine de Perşembe günü maça bu tırnaklarla gitmeye karar verdim.
Kullandığım ojeler şu şekilde:
                                    
Soldan sağa, Flormar Pretty 06(şurada göstermiştim tek başına), Flormar 400, Sally Hansen Base&top Coat, Essence Walk On Air.
Fenerbahçe'nin sarısı biraz çiğ bir sarıdır, yeşile dönüktür. O yüzden ben bu ojeyi tercih ettim.
Baz oje kullanmadım. Zaten şöyle bir deneyeyim diye başlamıştım, sonra bütün tırnaklara uyguladım.
En alt kata 2 kat Flormar 400 kullandım. Ben en çok kullandığım kireç beyazı oje bu sanırım. İki katta opak oldu, ben de üstüne bildiğimiz bulaşık süngeriyle sünger uygulaması yaptım. Aslında bu uygulama birbirine yakın renklerde yapılıyor, öyle de çok hoş oluyor.
Essence ojeyi kullanmak için açtığımda biraz macun kıvamına geldiğini fark ettim, üstüne 1-2 damla oje çözücü döktüm, hemen ilk günkü haline döndü. Çok seviyorum oje çözücüleri, mucize gibi resmen.
                                 
Bu uygulamayı boş vakitlerimde daha çok denemek istiyorum. Bu arada dün itibariyle 2 hafta sürecek vize dönemim başlamış bulunuyor. Umarım buraya tırnaklarımı koymak için boş vaktim olur.
Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder