6 Nisan 2013 Cumartesi

Catrice Denim Moore

Merhabalar,
Ankara'da hava bugün çok güzel. Yazıya böyle başlayınca kendimi Meteoroloji Müdürlüğü gibi hissediyorum  aslında ama yazmak hoşuma gidiyor, artık hava hep güzel olsun!
Bugün yine Hollanda ganimetleriyle devam ediyoruz. Size daha önce Fogan markasından bir oje göstermiştim sanırım Hollanda'da alınma. Bu da bir diğeri. Arkadaşımın getirdiği toplam 5 tane oje var, ara ara göstereceğim diğerlerini de:)
Catrice Denim Moore, adından da anlayabileceğiniz üzere kot renginde. İçinde gümüş pırıltılar olan, soğuk bir ton diyebilirim:
                                     
Oje şişman şişesiyle oldukça tatlı, 10ml lik boyutuyla da evladiyelik:D Kıvamı güzel, fırçası kötü. Bana mı denk geldi bilmiyorum ama fırçanın kılları uzunlu kısalıydı sorun çıkardı sürerken. Tek kat uyguladım, biraz çizgi çizgi oldu ama sorun değil. Kuruması nasıl bilmiyorum, üstüne Essence Dry Drops damlattım.
                           
Sonuç olarak ojeyi fırçası dışında beğendim. Google'da dupe aramalarım sonuçsuz kaldı, benzer, Türkiye'de bulunabilecek oje bilenler yorum olarak bırakırsa sevinirim:)
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder