8 Nisan 2013 Pazartesi

Catrice Denim Moore + Inglot XL3

Cumartesi günü gösterdiğim Catrice Denim Moore adlı ojeyi çok beğenince hemen silemedim, üstüne yakın bir zamanda Inglot'tan oldukça indirimli aldığım yanardöner simli Inglot'u sürdüm:

                                      

Bugün Markafoni'de Inglot kampanyası başlamış, ojeler duruyordu en son baktığımda, beğendiğiniz ojeler varsa mutlaka alın, bir daha şansınız olmayabilir:) Ben 2 tane daha sipariş ettim, bir tanesi de meşhur oksijen geçiren ojelerden.
Her simli-pullu oje gibi asıl güzelliğini çok yansıtamadım. İçindeki simler gökkuşağı gibi, her renkte parlıyor, muhteşem!

                                      

Daha koyu renklerin üzerinde daha bile güzel durabilir, bir denemek lazım. Bu arada Catrice Oje tek kat olmasına ve üstünde Top Coat olmamasına rağmen 2 gündür bozulma-soyulma falan olmadı. Takdir etmek lazım. Inglot ojeyi 2 kat sürdüm, oldukça yoğun görünüyor tırnakta. Kuruması çok hızlıydı, ben bu ojeyi çok sevdim!
Ojenin şişesi ise şu şekilde:

    


Inglot ojeler zararlı bileşenler içermiyor, ağır bir kokusu yok. Bu seri ojeler kare şişeli, oksijen geçirenler ise dikdörtgen şeklinde, sanırım içindeki oje miktarı biraz daha düşük.
Inglot ojeleri bulduğunuz yerde kapın, çok şey kaçırırsınız kızlar!

                                       

Sevgiler...



2 yorum:

  1. Catrice ojenin rengine bayıldım :)Inglot da çok yakışmış üzerine ^_^

    Nail Art üzerine bir çekilişim var. İlgilenirseniz;
    http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/04/dikkat-cekilisim-var-nail-art-uzerine.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) bakıyorum hemen çekilişinize:)

      Sil