9 Şubat 2012 Perşembe

Flormar Supershine 50

Merhaba sevgili okuyucular. Blogu açalı henüz iki gün oldu ama yazmalara doyamıyorum, elimde de bol bol fotoğraf var. Bu yüzden bu aralar günde 1-2 post ekleyerek gidebilirim. Tabi okul sıkışmaya başladıkça post sayımız düşebilir, anlayışla karşılamanızı umuyorum. Tanıtacağım oje, Flormar'ın Supershine serisinden çok çok özel bir zümrüt yeşili. Bu ojeyi gördüğümde aklıma direk Muhteşem Yüzyıl falan geldi, saray rengi gibi, çok çok güzel. Fotoğraflarda çok folyo çıkmış ama daha derin, mutlaka alınması gereken bir oje. Üstüne de konad yapayım diye aklımdan geçiriyordum ama, disklerimin bir kısmını bulamadım, o da başka sefere artık.
Şu güzelliğe bir bakın:)
Ojeyi çok beğendiğimden çektikçe çektim:)
Aldığınız bazı ojeler size de bir şeyler çağrıştırır mı? Hoş bu kadar içli dışlı olunca çağrıştırır tabi:) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder