7 Şubat 2012 Salı

Alix Avien 276

Alix Avienin içine azıcık yeşil katılmış açık mavi ojesi 276 ile karşınızdayım:
Kendisini yakın bir tarihte Watsons'tan almıştım, ama aynısı varmış bende meğersem. Bu minik ojeyi kardeşim hediye almıştı:) Ojenin kıvamı ve sürülüşü güzeldi, sanıyorum taze. Tırnaklarımda 2 kat var, üstüne top coat kullanmadım.
Bu küçük oje yine Alix Avien'in yeni ve çok şirin serisinden, Shineplus. Numarası ise 270. Rengi beğendiyseniz herhangi bir tanesini alabilirsiniz, zira tıpatıp aynılar. Ojenin tırnakta duruşu ise şöyle:
Elimiz değmişken bir fotoğraf daha ekleyelim:
Sevgiler:)

4 yorum:

  1. Bu rengi bende çok beğeniyorum Elifcim:)Sanada çok yakışmış,baktıkça insanın içini açıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler:) bloguna baktim bu arada baya, cok hos seyler yapmissin, devamini bekleriz:)

      Sil
  2. Bu renk harika da benim beyaz ellerde pek bi zombik oluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nail art yaparken kullanabilirsin üstüne koyu bir renkle desen yaparak:) o zaman güzel durur bence

      Sil