8 Şubat 2012 Çarşamba

China Glaze-It's Alive+ Rimmel-Top Coat

Bu ojeyi inanılmaz beğenerek takip ettiğim hangiojeyakismazkibana.blogspot.com'da görerek beğendim. Kendisi Halloween koleksiyonundan. Resimlere bakalım:
Parmaklarımdaki kırmızı lekeleri görmezseniz sevinirim:) Çıkaramadım onları, fotoğrafları çektikten sonra da banyoya falan girdim, öyle çıktı. Oje gerçekten çok hoş, fırçası sürülüşü rahat. Fakat çıkarırken epey zorlandım, eh içinde bir sürü çeşitli boyda sim var, olur o kadar. 2 kat sürdüm, üstünde de Rimmel'in Top Coat'ı var. Çünkü simler çok pürüzlü, elimi yüzümü çizmem işten bile değildi. Bir kaç fotoğraf daha ekleyelim:
Ne güzel değil mi, ışıl ışıl:)
Yukarıdaki fotoğrafta da, Rimmel Top Coat ve It's Alive yanyana. Bu Top Coat'ı bayağı beğeniyorum bu arada, hızlı kurutma gibi bir etkisi yok ama ojenin ömrünü bariz uzatıyor. Çok poz çektim bu ojeyle, bayıldım zira:)
Pürüzleri görebilirsiniz bu fotoğrafta:) Başka başka:
Benden bu kadar, bu ojeyi gittigidiyor.com'dan, Rio55 adlı satıcıdan aldım, kendisine de burdan sevgilerimi yolluyorum, zira çok ilgili, gerçekten yardımcı olmak için çırpınan bir satıcı.:) Hala var mı bilmiyorum ama koleksiyonunuzda bulunsun isterseniz bakabilirsiniz. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder