26 Eylül 2013 Perşembe

H&M Mad Lilac

Merhabalar!
H&M kozmetik ürünleri bildiğiniz gibi ağustos ayında ülkemize giriş yapmıştı. Ben de oldukça merak ettiğim ojelerden 4-5 tane toplamıştım. Bugün o ojelerden birini göstereceğim: Mad Lilac!


Mad Lilac H&M'in küçük şişeli ojelerinden biri. Yanılmıyorsam fiyatı da 2 lira gibi bir şeydi. Renk oldukça güzel, ışığa göre mor ve lacivert gözükebiliyor. Formülü ise bir o kadar kötü. Sürümü zor ve kuruması inanılmaz yavaş geldi bana. Ojeyi sürdükten yarım saat sonra dahi zedelenmeler olabildiğini fark ettim. Tırnaklarımda 2 kat var. 
 
Rengini çok beğendiğim ojeyi kullanım zorluğundan ötürü bir daha elime alır mıyım bilmiyorum. Sürümü ve kuruması sorunlu ojelere hiç tahammülüm yok:( 

Altına bir kat Sally Hansen Double Life Base&Top Coat sürdüğüm oje 2. günden uçlardan çekme yapmaya başladı bile:(
Siz küçük H&M ojeleri sevdiniz mi?


2 yorum: