19 Eylül 2013 Perşembe

Flormar Glitter 10

Merhaba!
Sonbahara yavaş yavaş girmemizden ötürü elimiz neonlardan daha koyu renklere gitmeye başladı. Daha önce bir kaç yazımda da bahsettiğim üzere ben ojeleri yaz ojeleri kış ojeleri gibi gruplandırmayı sevmiyor olsam da, soğuk havalarda koyu renkleri beyaz tenime ve kıyafetlerime daha çok yakıştırabiliyorum.
Flormar Glitter serisi haziran ayında raflarda yerini almıştı. Benim çok beğenerek aldığım renklerden biri de 10 numaralı siyah Glitter'di sanırsam. Bakalım:

Ojenin içinde nefis simler var ve güneş ışığı altında resmen renkler dans ediyor tırnaklarınızda! Ojeye bayıldım! 

Tırnaklarımda 2 kat var. Kuruması hızlıydı ama ojenin kıvamı biraz yoğun. Fırçaya tek seferde gelen oje tırnağa fazla geliyor. İyi ayarlamak lazım. Bu arada oje biraz pürüzlü bir yüzeye sahip, dışarıdan fark edilmeyecek düzeyde ama. Altına bir kat Sally Hansen Double Life Base&Top Coat kullandım.

Sapık gibi tırnaklarıma bakarken acaba gölgede ne durumda diye düşündüm, şöyleymiş: 

İçindeki simlerin renkleri belirsiz gördüğünüz gibi, gümüş rengi simler içeren siyah bir oje formatına dönmüş durumda ojemiz.

Bu serideki her oje ayrı güzel olsa da ben bunu ve daha önce gösterdiğim fuşya glitter ojeyi ayrı bir beğendim!
Siz nasıl buldunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder