12 Şubat 2013 Salı

Water Marble Denemesi



Aslında bu benim ilk ebru deneyişim değil. Ama önceki deneyişlerimde ya başaramadım, ya da bütün tırnaklarıma yapana kadar sebat edemedim. Bu sefer bütün tırnaklarıma uygulamayı başardım, ama altına bir taban oje sürmediğim için yer yer tırnağım belli oluyor. Ben bu water marble'ı çok sevdim, daha da ustalaşmaya çalışacağım. Fotoğraflara bakalım mı?

                                        
Kullandığım ojeler Pastel 71 ve Pastel 82. Sanırım bu iki ojeyi göstermiştim daha önce:)
                                        
Bence water marble'ın en zon yanı deseni yapmak:( Ben mi beceriksizim bilmiyorum ama çok zorlanıyorum. Onun haricinde deseni uygulamadan önce tırnak kenarlarımı bantladım, temizliği epey kolay oldu:)
Sevgiler...
Not: Çekilişi Perşembe günü duyuracağım! Takipte kalın!

4 yorum:

  1. Ben bir kere denedim bu manikürü, sonuç hüsran olunca bir daha da yapmadım :D Ama sen çok güzel yapmışsın ^^

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler:):) ben de bir kaç hüsran dolu deneme yapmıştım. sabretmek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. Bunu bir türlü yapamayanlardanım ben de :) Bunun yerine daha farklı bir şey yapıyorum yerini tutuyor :) Sen de çok hoş durmuş çok beğendim ama dediğin gibi baz renkle daha hoş olabilirdi :)

    YanıtlaSil
  4. Elif Nur, haklısın, baz renk çok elzem. çünkü çok kapatıcı olmuyor tek başına. Ama dediğim gibi uğraştırıcı ve ben o kadar sabırlı değilim:)

    YanıtlaSil