12 Şubat 2013 Salı

Flormar 451

Dünyanın en tembel bloggerından selamlar:)
Blogu çok ihmal ettiğimin ben de farkındayım. Fotoğraf makinemin ara kablosunu kaybettiğimden çektiğim fotoğrafları bilgisayarıma atamıyordum, nihayet bugün buldum. Çok gevezelik etmeden ojeye geçeyim bari:)

Bugün göstereceğim oje oldukça yeni, etiketinde 11 Ocak 2013'te üretildiği yazıyor. Taze epey yani. Bakalım:



Oje bu kadar güzel olunca aslında eski fotoğraflar da olmasına rağmen göstermek istedim. Kablom kayıp olmasına rağmen hala çekiyorum manikürlerimin fotoğraflarını, ekleyeceğim onları da bu hafta içerisinde. Renk hakinin biraz açığı, asker yeşiline de benziyor. 2 kat uyguladım, taze olduğu için çabuk kurudu, fırçası da Flormar'ın alıştığımız, benim de oldukça sevdiğim fırçası. Sürümü kolay, ilk katta opak olmasa da ikinci katta hemen toparlanıyor.

                                                      
Ojeyi Flormar kiosklarında bulabilirsiniz:)

                                       
Yakın zamanda oldukça güzel hediyeleri olan bir çekiliş yapmayı düşünüyorum, ilk çekilişim olacağı için çok heyecanlıyım:) Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder