9 Temmuz 2012 Pazartesi

Teenage Mutant Ninja Turtles

Küçükken tam bir Ninja Turtles bağımlısıydım. Bugün kısacık tırnaklara ne yapılır ki diye üzülürken şu an hatırlamadığım bir blogda Ninja Turtles manikürü gördüm, hemen denedim, sonuç hakkaten çok şirin oluyor, uygulaması da epey kolay bence.

Tırnaklarıma baskı yapmaktansa kendim çizmeye çalışıyorum artık, daha kolay geliyor. Fırçam falan yok ama eski tükenmez kalemlerle falan idare ediyorum şimdilik. Öncelikle kullandığım ojelere bakalım:

Sırasıyla  Golden Rose 212, Pastel 06, Pastel 86, Flormar 425, Flormar 400, She 509, She 505. Bu ojelerin bir kısmını başka postlarda göstermiştim sanırım. Ve şimdi sıra geldi ninja kaplumbağalara:

Karşınızda işaret parmağından serçe parmağına sırasıyla Raphael, Leonardo, Michelangelo, Donatello:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder