1 Temmuz 2012 Pazar

Sıkıntıdan Tırnaklara Sardırmak

Merhaba, bugün size sıkıntıdan yaptığın bir manikürü göstereceğim:
Tabana iki kat Alix Avien'in numarasını bilmediğim simli beyaz ojesinden uyguladım. Üstüne bitmiş ince uçlu kalemle Pastel 93'ü kullanarak zikzak çizgiler yaptım. Tırnağın sol tarafına yine aynı bitmiş kalemle Pastel 13 ile biçimsiz şekiller yaptım. Sağ tarafa Flomar 425 ile tırnağı ikiye ayıran çizgiyi çektim, alt kısmı da Alix Avien 193 ile boyadım. Üstüne bir kat şeffaf cila çektim, sonra Quick Dry sürdüm. Sonuç olarak böyle anlamsız bi' şey çıktı ortaya:)
Kullandığım ojelerin sıralı tam listesi:
Bence hoş oldu böyle rengarenk, sizce?



3 yorum:

  1. beğendım sıradışı olmuş :) bloguma ve çekilişime beklerım.

    http://myshimizu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Shimizu zen, biraz geç oldu ama hemen bakıyorum:)
    Elmaa, teşekkürler:)

    YanıtlaSil