8 Nisan 2012 Pazar

Sahalara dönüş

Üniversite öğrencilerinin genel olarak 2 tane kabus zaman dilimi vardır: vize ve final dönemleri... Bu dönemde sosyal hayat biraz rafa kaldırılırken masada oturmaktan popo düzleşir, uyuyamamaktan gözlerin altı morarır falan filan...

Vize döneminden yeni çıktım:) Neredeyse 2 haftadır yazı yazamayışımın yegane sebebi bu. Ama telafi etmeye geldim diyebilirim, sahalara geri dönüyorum. Finallerim başlayana kadar, yani yaklaşık 1-1.5 ay buralar hep oje olacak:)

 Vize döneminde ders çalıştım tabii ki, ama oje de sürdüm:P Bazı şeylerden fedakarlık edilmiyor. Resimlediklerime bakalım o zaman?
Bu ojeyi tırnaklarımı kestirmeden önce sürmüştüm, Golden Rose holografik 108. yaklaşık 2 hafta önce, sonra da tırnaklarımı kestim:( Çünkü nedense kırılıyorlar. 3 kat sanırım, opaklaşma sorunu var, holografik olmasından dolayı olabilir. Güneşte gayet güzel duruyor ama istediğim kadar holografik değil, bir de China Glaze'inkileri deneme niyetim var.

 Bu oje de Avon'un bahar/yaz için çıkardığı ojelerden Blue Escape... Bu ojeye aşık oldum diyebilirim, harika bir mavi. 2 katta biraz çizgi çizgi oldu, resimleri büyütürseniz fark edebilirsiniz... Mutlaka alın bu ojeyi, güneşte inanılmaz parlıyor, içinde açık mavi mi desem, gümüş mi desem pırıltılar var. Fırçası da gayet güzeldi, seri yeni olduğu için de çok tazeydi.
 Şişesi de çogzel, yirim yirim.
Oyh, nasıl bir şeysin sen, oje canını senin.
 Blue Escape'i çıkarmadan üstüne Alix Avien 231 sürdüm, böyle oldu. Altındaki mavilikleri görüyorsunuzdur sanırım:) Bu gümüş rengi folyo ojeyi aslında baskı yapmak için almıştım ama sıkışıklıktan nasip olmadı. Ben de delirip böyle kullandım biraz:D

Bu da şişesiyle beraber, ne kadar parlak değil mi? Mavi ojenin üstüne bir kat kullandım. Mavilikleri kapataymışım iyimiş.


Bu uhrevi oje de Pastel 35:D Uhrevi diyorum, çünkü artık nasıl bir flaş patladıysa nurlu çıkmış ellerim ve oje, maşallah. Harika bir oje bu da, 2 kat var tırnaklarımda. Pastelin ojelerini cidden çok beğeniyorum, renk skalası da son aylarda acayip genişledi, durmasınlar efenim, vatan sizden hizmet bekler.


 Ay ay ay, şu rengin tatlılığına bakın! Ojenin içinde altın rengi pırıltılar var, tırnakta da belli oluyor bakınca. Canım canım.

Ve artık son oje... Bunu da dün sürdüm, Ankara'da havalar -Allah bozmasın- çok güzel, böyle tatlı renkler sürmek istiyorum artık:)
Bu tatlılık abidesi oje de 424. Artık her markanın var bu renk ojesi, bulmak çok kolay. Ben de gördüğünüz üzere Flormar'ınki mevcut. 2 kat sürdüm, ama bir kat daha sürülebilir, biraz çzigi çizgi oldu.
Balkona çıkıp çektim bu son iki fotoğrafı, çok güzel parlıyor gerçekten.
 Şimdilik benden bu kadar, çok yakın zamanda gelecek diğer yazı, diyorum ya, bomboşum artık, kuş gibi özgürüm. Arı gibi uçarım, akrep gibi sokarım. Neyse, sevgiler...:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder