12 Nisan 2012 Perşembe

China Glaze- Optical Illusion

China Glaze'in 2012 baharı için çıkardığı Prismatic koleksiyonu acayip sükse yaptı. Nedenini anlamak içinse ojelere şöyle bir bakmak yeterli:


Benim göstereceğim, Optical Illusion. 
Oje resmen simden oluşuyor, güneşte de olağanüstü parlıyor. Odaklanmamış makinayla çekince şöyle görünüyor:

Oyh, maşallah. 2 kat kullandım, fırçası mükemmeldi. Ve rekor sürede kuruyor. Ama üstü pütürlü gibi, çünkü bildiğiniz sim, o yüzden bir kat şeffaf cila sürmek mantıklı olabilir. Sürmemin ertesi günü, hafif hafif soyulduğunu fark ettim, sonra da elimle tamamen soydum, kolay soyulabiliyor, o yüzden Top Coat kullanın hanımlar, benden söylemesi.



Ojeyi gittigidiyorda bulabilirsiniz, ben Derya abladan aldım, DBMS gittigidiyor profili... Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder