30 Ağustos 2014 Cumartesi

Eva Rose 77

Merhaba!

Yine neredeyse bir aylık bir ara vermişim, ayıp bana! Neyse ki dünyanın en şirin ojesiyle geri döndüm; ojeyi gördükten sonra eminim bana kızamayacaksınız! Eva Rose markasını daha önce duymuş muydunuz? Ben duymamıştım:



Bu ojeyi sevgili kardeşim bana hediye olarak almış. Bahçelievlerden aldığını söyledi ama nereden aldığını ayrıca belirtmedi. Sanırım fiyatı 1 lira imiş ve farklı yüz ifadelerinde renkleri mevcutmuş! Her neredeyse gidip birkaç tane daha toplamam lazım, oje tatlılıktan ölmek üzere resmen.



Eva Rose tahminimce bir Türk markası. Aynı She ojeler gibi sevimli şeylere olan zaafımızdan faydalanmış ve bu şirin ojeleri çıkarmış. İyiki de yapmış!

Ojeyle ilgili yorumlarıma geçecek olursak: öncelikle risksiz bir renk. Güzel bir şeftali tonu diyebilirim. Oldukça opak, tek katta tırnağı güzel kapatan bir formülü var, fırçası normal. Kuruma hızını başarılı bulmadım, üzerinde Pastel Oje Kurutucu var. Ben 2 kat kullandım. Dikkatli sürülmezse çizgilenme ve baloncuk yapabiliyor.



Sonuç olarak sürümü çok tatmin etmese de seyirlik alıp koymak lazım bir kenara bu şirin ojeleri.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder