23 Haziran 2014 Pazartesi

Gökkuşağı Manikürü

Hello World!

6 aydır yokum; resmen örümcek ağı kaplamış her yeri :( Bahane falan sunmak istemiyorum ama; okul bitirmek zormuş yahu! Hele ki Hukuk Fakültesi bitmiyormuş resmen :( Bu satırları yazarken hala bir adet bütünleme sınavım var, ama daha fazla blogumdan uzak kalmak istemiyorum, yazmayı, oje göstermeyi o kadar özledim ki!

Bugün sizlere yaza yakışır bir manikür göstereceğim, gökkuşağı!
Uzun zamandır Nail Artla uğraşmayınca elim çok soğumuş, onu fark ettim; istediğim kadar güzel olmadı manikürüm. Olsun, yine de bakalım mı?


Madem uzun zamandır oje göstermedim, sahip olduğum bütün ojeleri göstereyim dedim, hahaha :D Bayağı çok oje kullanmışım. Sol baştan sayalım: Essence Lime Up, Claire's 35, Claire's 29, Fogan 17, NK alt ve üst kat, Essence Let's Get Lost, Flormar Matte 09, China Glaze Flip Flop Fantasy.


Çizgiler istediğim düzgünlükte olmadı, elim titriyor biraz. Yine de bence güzel duruyor. Amatör çalışmaların ayrı bir havası oluyor, seviyorum ben o havayı :)


Yukarıdaki resimde gördüğünüz tırnak güçlendiriciyi Gratis'ten aldım, 3,5 Lira gibi bir fiyatı vardı. Bulursanız kaçırmayın; çok güzel.


Bugünlük benden bu kadar. Yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum, güzel yorumlarınızı okumayalı asır oluyor neredeyse:)

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder