8 Aralık 2013 Pazar

Alix Avien 288

Birkaç haftadır simli pullu oje sürüyorum, bugün sakin bir renk göstereceğim size:

Alix Avien'i özellikle renk sıkalası bakımından seviyorum. Bu ojeyi de sanırım yazın sonuna doğru kışın sürerim diye almıştım. Dün Ankara'da kar yağdı, dışarısı kartpostal gibi. Ben de bu çikolata rengi ojeyi süreyim dedim. 

Oje yukarıda da dediğim gibi sütlü çikolata renginde. Bana ten rengime pek gitmedi gibi geldi ama sevdim yine de. 2 kat kullandım, fırçası pek sorun yaratmasa da fırçaya aldığınız ojenin miktarını pek kontrol edemiyorsunuz. Kuruma süresi ortalama, ben biraz bekledikten sonra sıkılıp kurutucu cila sürdüm. Kıvamı fena değil, tek katı kalın sürerseniz opak olur. 

Bu ojeyi hemen her yerden alabilirsiniz sanırım, kolay bulunuyor Alix Avien ojeler. Fiyatı da 2 lirayı geçmiyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Herkese mutlu pazarlar!

2 yorum:

  1. çok güzel bir renkmiş :)) güzel günlerde kullan rengi soğan kabuğunu da andırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) bir ton koyusu diyebilirim soğan kabuğunun:) ama güzel benzetme olmuş:)

      Sil