10 Ekim 2013 Perşembe

Turkish Gambler

Herkese merhaba!
Bir haftayı aşkın süredir iş güç okul dolayısıyla bir şey yazamadım, bugün makus talihime karşı geliyorum!
Bugün sizlere iskambil kağıtlarından birkaçını çizdiğim bu kumarbaz manikürünü göstermek istiyorum. Bu manikürü daha önce de yapmış, fakat bloga koymamıştım. Bu yaptığım pek içime sinmedi, zira ellerim çok titrediği için sayıları çok güzel çizemedim ama olsun, görenler beğendiler:)
 Manikürü yapmamın üstünden gün itibariyle 4 gün geçti! Beklediğimden daha dayanıklı çıksa da uçlarda eskimeler mevcut. Tabandaki beyaz renk için Flormar 300'ü iki kat kullandım. Deseni kürdan ve noktalama aleti ile çalıştım. Siyah oje fotoğrafta gördüğünüz gibi Sally Hansen Black Out, kırmızı olan ise Golden Rose 81. Başparmağıma da poker fişi çizmiştim ama unutmuşum fotoğraflamayı, affınıza sığınıyorum. 
Poker fişlerini yapmak için de Golden Rose 212 ve numarası yazmayan bir çimen yeşili oje kullanmışım.
Sevgiler...


2 yorum: