27 Ağustos 2013 Salı

Claire's 67 & Alix Avien 293 & H&M Jo Is In The House

Merhaba!
Yeşil ojeleri oldum olası çok sevmişimdir:) Bugün de yeşil bir manikür göstermek istiyorum size:

Açık yeşil olan Claire's 67. Oldukça çiğ ve sarıya dönük bir yeşil. Kıvamı ve fırçası mükemmel, uygulaması çok kolay, kuruması hızlı. Ben bu ojeye bayıldım! Tırnaklarımda 2 kat var. 

Teal oje ise Alix Avien 293. Bu oje de krem-jel arası 2 katta opaklaşan ve hızlı kuruyan bir oje. Bayılarak aldığım bir ojeydi, sürmek yani nasip oldu:) Fırçası güzeldi, sıkıntı yaşamadım. 
Son olarak azıcık daha hareketlendirmek istedim manikürü, yeni adlığım H&M ojelerden birini sürdüm: 

H&M ojelerden sanırım 5 tane aldım. Ojeleri oldukça beğensem de fiyatları yüksek geldi, biraz abartmışlar sanırım. Bu gösterdiğim oje yanlış hatırlamıyorsam 8 lira civarındaydı.
Ojenin adı Jo Is In The House. Şeffaf jel tabanda holografik simler içeren bir oje. Alix Avien 293'ün üzerine 2 kat uyguladım, oldukça yoğun durdu. Kuruması hızlı.
Bugünlük benden bu kadar, sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder