27 Eylül 2012 Perşembe

Kalpler

Sanırım ben dünyanın en kötü bloggerıyım.  2 aydır post atmamışım, kendimden utanıyorum açıkçası. Halbuki ne kadar güzel başlamıştı blog serüvenim, her gün 2 post gönderiyordum neredeyse. Nasıl bu hale geldim bilmiyorum.
Ben sanıyordum ki okulun tatile girince tırnağıma Mona Lisa çizip bloga falan koyacağım, o derece ilgileneceğim ojelerimle. Olmadı sevgili okurlar; tembel, miskin ve hatta hımbıl bir insanmışım ben meğersem. Affınıza sığınarak yakın zamanlarda yaptığım bir manikürü göstermek istiyorum:

Öncelikle manikürün çıkış noktası olan yarasa kol bluzuma bakalım:

Bu bluzu Koton'dan almıştım yanılmıyorsam. Çok severek giyiyorum. Ve şimdi de manikürüm:
Bence gayet güzel oldu:) Kullandığım ojeler ise şu şekildeydi:
Soldan sağa Essence Nude It!, Golden Rose 124 ve Pastel 11. 
Nude It, cansız manken eli gibi gösteren bir oje, tek başına biraz soluk görünebilir. Ama oturaklı bir renk. Desen için kullandığım renkleri ise ayrı ayrı çok seviyorum, Pastel ojeyi de göstermiştim sanırım daha önce. kalpler için noktalama aletlerini kullandım. Akrilik boyayla desen yapmayı bilmiyorum, böyle yapabiliyorum ancak. Neyse buna da şükür.

Ben affedin olur mu? Sevgiler...



2 yorum: